Emo, Emo Resimleri, Emo Avatarları, Emo Kız Resimleri, Punk Resimleri,Emo nickleri: Emo Nickleri

21 Aralık 2008 Pazar

Emo Nickleri

Emo Nickleri


Yok,Bu kez bakmayacgm ,
Rahat ol sarıLmycgmda
Ama N'olur cevabını söyle ve git
Senin kadar dayanıkLı olamycgm icin git
Vazgecesinki vazgeciLmez olasın






Artıq kapıyı çalan ben deilim anne ruhuma ba$kası girdi dünya'nın son günü gibiydi sankHi tüm dokunduklarım
eriyip gitti Artıq o küçüq cocuq deilim anne içime bir canavar yerleşt!! !






ArKaMDaN KoNu$aN ÖnÜNDeN YeSiNnN ^^





Sakın söyLeme! Bu da yaLan oLacak biLiyorum, herşeyiN yaLan!



zamanı gerie alabilrmsn?
hiç bişii olmamıs gibi dawRaNabiLiRmisN?


*DoğRuLarınız umRumda diiL


Tükendim artık
Sen yoktun hiç olmadın
Ben ağLadım sen güldün


Düşman mısın? Cok şeyimde
Eleştir yavrum var gücünle
Ama hırsım artıyo emin ol her sövdüqünde
At bakalım etrafta iftira dönüp dolaşıp
geldiğinde girecek onlar biyerine



Nє kimsєyє Kєndimizi Tanıtmak Gibi bir Dєrdimiz! Nєde Kimsєnin Bizi Tanıması Gibi bir Lüksü Vardır!





Korkmadan sevsek
Mutlu olur muyduk?
Sevmeyi bilsek
Kurtulur muyduk?






-Savunmasızım kanatlarının altında
ayrı bedenlerde aynı ruhu taşıoruz



Hatıralar hiç silinmiyor Hiç silemediğim gözlerin gibiYaşadıklarımız an be an aklımda, ne de güzel anlaşıyorduk, ne de çok uyumluyduk






Bir saray kurmuştuk düşten, masallarda bile olmayan, kurulmuştuk tahtına






Kus artık kalbiné batan iğnélérii

Bu yaraLar iyiLeşecek gby gözükmüor
Bu ask fazLa gerçek (!)



αzdαn αz çoktαn çok gider hα biri hα beşi (:



~ ben hαyαtımın yönünü belirliorum

pusuLαm ??





Yanlışlarıyla yaşamayı seviyo o^^



Sizi Takmak mı ? Ahaha Düşüncє Kirliliğisiniz,Alaylı Gülüşlєrimin Nєdєnisiniz



ManaLara anLam yükLemek bu ara gerçekten çok zor (:




pissiniz temizLenmediniz
picsiniz deismediniz


qüzellîn 5 para eder mî kî bendekî aŞk oLmasa*




usLandm dqiştim, inan bttim o çılgın serseri kız gitti


ölümle yaşam aRasındaki inCe çizGide geçiP gidiyOr gençLiGim


Bir yanı TuraBir yanı yazıBir yanıda bana kalmış





son Bir Kez Ağla Bana Gözyaşın Sulara Karışsın




Vestiyer qibisin Takılmak İstiyorum J





Şimdi sen Bi Defol Sen qidince Huzur Gelecek okexD




Kiminin her şeyiyim kiminin Sahip Olamadığı tek Şeyim [!]




AşK DeDiğin NeDir Kie? HorMoneL TepKi



dudagıma geldikçe yaşlar anlamsızlaşıyorlar tek tek topluyorum gecenin koynundan damlaları bir çıglık kopuyor yüregimde


VarLıında yoqLuunun aRasında kaLmayacaım artıqq…sadece olmayacaksın…!!!


Yorgun Görünüyorsun,Biraz Uzan İstersen,Sever Gibi Yapma Artık,Daha Henüz Vakit Varken



SeneLeR dOlduRmuŞ GaMzeLerini
Ama gÖzleRine dOokunMamıŞ ' yAr '


AnLadım Ki sevGiLim!
Ne sevdiRdinNe Sevdin!



tüM sÖzLeRim KüsKün SanNa!


yAŞadıĞım En Büyük MutLuLuk<3
ÇektiĞim En büyüK AcıSın

ßiLiyorum kusursuz deqiLim ama qüLümseyebiLirim



hep düsünceqmiyim belqi bir qün bana dönceq die

coq deil sadece 1 qün yasamq için


!!! SuYun IhTimaLi YokTurDaLGaLanMak İçin İzin IsTeMeMTsuNaMiYe BasLaDığımDa EnGeL DinLeMeM!!!


boS biRakdim niCk yeRini heP boMbo$


[ Herkez Kendi Çapında Muhteşemdir ; Kiminin Çapı WardıR Kiminin YarıÇapı ]

her gülüşün bir ağlayşı vardır sevgilim unutma



Karışık bi insanımBni çözmeye kalkarsan kendın düğüm olrsn
Oyzden hrkez kendi dalgasına baksınOna buna sarmakla olmuo bu işlerSonunda kendın yanarsn




Sen giderken ben dönüyordun diyenler
Birgün beraber gideLimde kim önce dönüyor göreLim




akLını aLır eLine veririm , akLın eLindeykende yoL veririm güzeLim )




LaNét 0Lsun içiMdéki waDi séWqisiné



babam aqzı bozuq olandan haz edmez baba bu klez affed ama bunnarın hebsi aynı b*q !


coca cola reklamlarındaki penguen gibisinDört kapak versem gelir misin ??

0 yorum bulunuyor: